Jag svär ju för fan aldrig!

Min favoritsvordom.

Här kommer den dom...
Utan inbördes ordning.

* Fuuuuuuck
* Fan
* Jävlar
* Helvete
* Skit
* K**en (vilket för övrigt även är syrrans mest använda svordom...
hon uttalade det så ofta förr att jag var övertygad om att det skulle
bli prinsessans första ord...istället för "mamma" eller "pappa")
* F***a
* Förbannade skit
* Förbannade jävla skit
* Förbannade jävla skithelvete
* Förbannade jävla skithelvetes fan
* Förbannade jävla skithelvetes faans jävlar
* Förbannade jävla skithelvetes faans jävlar skit
* Förbannade jäv...äh, jag orkar inte...det här kan
pågå hur länge som helst.

Man kan väl sammanfatta det så här:

Jag svär mycket.

Punkt jävla slut :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0