Jaralôs...

Översättning för er utbölingar:
JAG HAR INGENTING ATT GÖRA!!!

Det är ju inte så att det är direkt brist på saker att göra...
nej då...
Det här är det jag BORDE göra:

*Tvätta
*Lägga in min rena tvätt i graderoben
*Damma
*Dammsuga
*Moppa golven
*Rensa ogräs (aa men attans att det regnar...)
*Lämna återvinningen
*Bädda sängen
*Ringa alt. maila bokförlag och hota med rått våld
*Ta tag i den däringa översättningen
*Svara på några mail
*Skicka tillbaka diverse prylar till alla
mina grannar i spelen på Facebook

Det här VILL jag göra:

*Åka på boksigneringsturné
*Parta med Def leppard
*Ta en roadtrip med B2 och flamsa loss
*Övervinna min navelfobi
*Få fötterna filade och masserade (*host host* N)
*Höra att det knackar på dörren, gå och öppna,
se att utanför står Def Leppard alt. The baseballs och
bara "Todiloo! Vi tänkte bara svänga förbi och riva av en trudelutt"
*Upptäcka att hela mitt garage har fyllts med Winegums.

Känns som om det bara är ett av dessa alternativ som
är realistiskt och genomförbart.

*väntar på att det ska knacka på dörren*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0