Tuttfest?

Har ni kollat in Kissies blogg?

För att sammanfatta den så skulle man kunna säga
att det är en ren orgie i tuttbilder och plutande läppar
i samma storlek som en falukorvsring.

Rättstavning verkar inte vara hennes starka sida heller...

Jag tyckte att det var hysteriskt roligt att hon efter
en resa till Rhodhos var orolig att hon skulle ha gått upp hela...
håll i er nu...2 KG!!

Jag tror att det skulle vara rätt så sunt för henne att gå upp
dom där kilona...och kanske 10 till.
Det är fan inte hälsosamt att huvudet är det bredaste stället
på kroppen...
Och med dom lökarna hon har...jag undrar hur hon undviker att
ständigt trilla på näsan?

Jag förundras över hur många som lägger ut dessa
tuttbilder på sig själva i sina bloggar.
Varför?
Har ni ingenting annat att komma med?
Är ni så törstande efter uppmärksamhet?

Patetiskt tycker jag...



Här finns förresten en bild på mig som jag tog idag.
(klicka på länken...bild öppnas i nytt fönster...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0