Äntligen!!!

I stugan har vi telefonen (mobil + antennförstärkare)
i föräldrarnas lägenhet på bottenvåningen.
Vi bor på plan 2.
Eftersom min kära tremänning fick inplanerat
barnafödande på torsdagen har jag kutat som
en idiot upp och ner för trappen för att kolla telefonen
och förhoppningsvis läsa ett sms om att bebisen kommit.
På lördag morgon fanns det där!
(för övrigt tycker jag att du kunde ha skyndat dig lite
mer...du vet ju hur lång och hal den där trappen är...
Jag riskerade nästan livet... ;-) )

Välkommen lilla Saga!!

Jag tyckte att hon skulle heta Ella Stor-Maria Pumpernickel....
Men som tremänning har man tydligen ingen
som helst bestämmanderätt gällande namn.
Det kanske var tur förresten??

Stort grattis till hela familjen Amundsson!

Kommentarer
Postat av: Lill-Maria

Tack! ♥



Det var endast för att jag tyckte du behövde lite motion som jag knep ihop benen tills på lördagen. ;)

2011-03-14 @ 15:36:20
URL: http://amundsson.blogspot.com
Postat av: Northtwig

Jag visste det! :-)

2011-03-14 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0