Dag 13 - Den galnaste/tokigaste/roligaste person jag känner

Det blir utan tvekan Herr T.J!

Han kan fan i mig immitera vem som helst!
Min favorit är Maud Olofsson :-)

"Ta bara folket i Särvsjön. Dom är ett lyyysande äxämpäl!
Dom sköter sin egen sysselsättning genom att
sätta plant, dom sköter sin egen barnomsorg samtidigt som dom tar hand om sina huuushåll.
Dom är så jävla välorganiserade att dom till och med har tid att åka ner till Hede mä än schuk hönd!"

(you had to be there :-) )

Han är även en mästare på att lura folk...speciellt sin mor...stackarn :-)
Hon brukar påstå att hennes RIKTIGA son blev bortbytt på BB :-)

"-Fan morsan jag träffade X igår"
"-Nä men va roligt! Det var länge sedan man såg honom. Hur är det
med honom?"
"-Nja, det var väl så där...han har bytt kön till kvinna..."
"-VA??!!"
"-Ja visst serru..."
"-Ja nu när jag tänker på det så har han ju alltid varit lite feminin..."
"-Mmm...och operationen hade visst varit väldigt jobbig..."
"-Jaha..stackarn..."
"-Ja fast det värsta var inte när dom skulle operera bort..ja du vet..."
"-Nähä?"
"-Nä det värsta var när dom skulle skära bort halva hjärnan..."

Eller varför inte då han, dagen efter det hade skett en man mot man våldtäkt här i Sveg, ringer
till sin mor och säger:
"-Hej det är jag...dom har släppt mig nu..."

:-) :-) :-)

(nej man ska inte skämta om sånt, men kul var det...)

Hysteriskt rolig människa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0