Dag 18 - Då gjorde jag något tokigt/galet/roligt på fyllan

En gång ringde jag syrran ungefär kl 1 på natten.
Och viskade.
Så att jag inte skulle väcka hennes man.
Otroligt hänsynsfullt av mig.
Och smart.

Jag tror att det var när vi slutade 8:an...
och ja, vi hade fått tag i Marinella.
Vi skulle sätta oss på en brädhög och röka.

T: "-Oj, det sticker upp en spik här! Sätt dig INTE på den!"
Jag: "-AAAJ!!!"
T: "-Vad hände?"
Jag: "-Jag satte mig på spiken..."


Senare på kvällen stötte jag på morsan och blev hemskjutsad.
Pappa bar mig över axeln uppför trappan och dumpade mig i
sängen.
JAG tyckte inte att det var kul...men det gjorde han...
Jag hämnades genom att inte vara ett dugg bakis dagen efter :-)



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hon har fått en liten propp, men det ser bra ut och hon verkar pigg nu, så det är ingen fara på taket=)

2011-03-19 @ 10:07:32
URL: http://langstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0