Mors Dag

Blev uppvaktad av grabbarna på morgonen.
Dom hade fixat en varsin present.



Som innehöll berlocker till mitt Pandora armband :-)


N hade valt en igelkott och I den andra.

Det finns fortfarande plats på armbandet om någon skulle vilja
ge mig fler berlocker....host host...
(ni vet var min brevlåda bor...och gör ni inte det så ger jag er
gärna adressen ;-) )


När mamman får bestämma middag, då blir det sushi!
(sen att mamman fick göra den själv hör inte till saken...)


Efterrätt



Firade min egen mamma med chokladglass från glassbaren, blommor
och paket :-)

Avslutade dagen med en Torvrunda med bästa B2.



Kommentarer
Postat av: Lill-Maria

Haha, vad tog man kort på innan man började blogga?? Det första man tänker när man får ett paket numera är: "jag måste ta kort på det innan jag öppnar, så jag kan blogga om det senare".

2011-05-30 @ 11:48:53
URL: http://amundsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0