Östersund och en rolig släkting.

Åkte till "Stan" igår.
Shoppade kläder till grabbarna och lite småpryttlar
till mig själv.
M gick bananas på Onoff :-)
På just den affären hittade jag ett nytt skal till min älskling...
Xperian alltså :-)
Jag var väldigt ivrig att öppna förpackningen
och var helt fokuserad på det när jag kom till utgången.
En person kommer emot mig (jag ser bara benen eftersom jag tittar ner)
och jag går åt sidan för att komma förbi.
Då följer personen efter!
Jag sidsteppar...personen med.
Jag går åt andra hållet...personen med...som nu kommit så
nära att om jag tittar upp krockar våra näsor!
"Men va FAN är det här för jävla idiot??!!"
tänker jag och tittar upp...rakt på min tremänning J!
Jag skrattade hela vägen hem :-)

Stannade till hos syster och fikade och klappade bebismagen.
N tyckte att det var lite läskigt när det rörde sig därinne :-)

Senast torsdag tror jag bebisen kommer!
Tycker att det får vara dags nu...vi har väntat tillräckligt länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0