Hjälp! Vilken ska jag välja???

Den?


Den?


Eller den?

Kommentarer
Postat av: Ting

Jag har nr 1.

Min Trea har nr 2.

Den tredje, enfärgade, är trist.



Satsa på bigprint eller randig.

Båda är supersöta.

Fast jag har ju bigprint.

Sötast alltså ;)

2011-11-17 @ 12:08:18
URL: http://enannansortsfe.blogspot.com/
Postat av: Sanna

INGEN!!! Herregud, det där är ju sparkdräkt för vuxna...Vad hände med mjukisbyxor och tröja?? Ska man behöva strippa helt varje gång man ska på toa lixom?? Fattar inte grejjen...Sen priset...över tusen spänn om man ska han "äkta" onepiece...Dvs en ÄKTA sparkdräkt...:p

2011-11-17 @ 12:24:54
Postat av: Northtwig

Ting, jag resonerade lite som du...Enfärgat är ju trist! Sen var jag i valet och kvalet om den skulle vara randig eller bigprint...Maken tyckte bigprint så han fick bestämma för en gångs skull :-)

2011-11-17 @ 15:04:55
Postat av: Northtwig

Sanna, varför är jag inte förvånad över att du dissar?? ;-)

Hehehe... Nä, men det som hände med mysbyxor och tröja var att man sydde ihop dom...:-P

2011-11-17 @ 15:06:14
Postat av: sanna

:p

2011-11-18 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0