Ju fler barn desto bättre?

Igår hjälpte fröken J mig med maten,
dukningen, undanplockningen, disken
och städningen av köket.

Sen läste hon Se och Hör.
(hon är 9...)

Allt medan grabbarna spelade innebandy i hallen...

I dag hjälpte även unge herr V till med disk
och städning.
Eller ja, hjälpte och hjälpte....har täckte diskbänken
med diskmedelslödder.
Men rent blev det!
Sen gav han mig en ryggmassage.

Man MÅSTE inte lämna tillbaka barn man har lånat va??
Det gäller väl bara om lånebarnen är riktiga satungar, eller?


Sen råkade jag säga att det gärna fick snöa
nu när jag har 4 st som kan hjälpa till att skotta.
Då såg fröken J ut som om jag hade slagit henne
i huvudet med en stekpanna.

Nådde jag fram till gränsen tro?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0