Snö

Så kom den då...
Snön.

Visst är det vitt och fint, men skiten ska ju
skottas bort också.

Jag tycker inte om att skotta
Ss jag kom på en så jäkla bra idé!

Alla ni som INTE har snö är välkomna hit och
hämta lite.
Finns till självplock på min uppfart!
Först till kvarn...


(fifan vad smart jag är!)



För övrigt så utspelade sig följande
konversation i går:

Jag: -R...du vet väl hur mycket jag tycker om dig va?
R: -Ööh...jaa...
Jag: -Du har en snöslunga, eller hur?
R: -Ja..
Jag: -Jag har en stor uppfart...vad säger du om att
dom får leka lite?

(som sagt...fifan vad smart jag är..)


Utsikt från köksfönstret






Kommentarer
Postat av: Ting

Fint! Här är det grått och regnigt!

2011-11-27 @ 14:43:50
URL: http://enannansortsfe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0