Födelsedagen

Nu när jag blivit så gammal så glömmer jag bort att blogga...
;-)

Blev uppvaktad mitt i natten på jobbet av fina kollegan!
Fick en trisslott, som tyvärr inte gav någon miljonvinst
så nu måste jag jobba i helgen...

N hade gjort en jättefin nyckelring till mig i slöjden.


Fadern bjöd på middag och övverraskade med
blomsterkvast!

(från mor, far och gudföräldrar)

Senare på kvällen knackade det på dörren
och utanför stod ett stort paket....som fnissade...
På det satt en lapp där det stod att det var
från DHL.
Och tänk! Det var precis vad jag behövde!
En Victor! :-)

B2 och R hade införskaffat mer rosa prylar till
bilen.

Nu kan jag bogsera med stil :-)


En helt perfekt 25årsdag med andra ord.
*visslar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0