Haven't been there, haven't done that, but I got the t-shirt!

Så kom M hem från Berlin.
Jag vet inte riktigt vad det var för kurs han
gick där men helt plötsligt stod han i hallen
i lustiga "ridbyxor" som var lite väl utstående vid
låren och skrek:

"Arbeit macht frei!!"

Samtidigt som han viftade med en piska.
Sen fick vi marschera ut i trädgården och
plocka undan alla prylar inför vintern.
Allt medan M röt:

"Erhöhen jetzt, verdammt!!"

Det kan ha varit någon sorts ledarskapskurs...
kanske??

Grabbsen fick nyttigt godis.

(klicka för större)

Det var kolor som innehöll
multivitamin...och alla vet vi ju att
multivitaminer är nyttiga.
Socker ingår nog också i tyska
multivitaminer...

Och jag fick en t-shirt.

(klicka för större)

Me like!
Jag menar, får man presenter så kan man ju
stå ut med lite gestapofasoner ;-)


Kommentarer
Postat av: Johan

Alltså nu vill ju inte jag vara den som är den...



Men har du läst innehållsförteckningen på tysk multivitamin-dryck? Gör det. Du kommer få en obehaglig överraskning!

2011-10-05 @ 16:36:22
URL: http://ternix.blogg.se/
Postat av: Northtwig

Meeeen...jag var ju ironisk :-)

2011-10-05 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0