INBROTT!!!

I går kväll...eller det var vid midnatt...
satt jag och tittade på tv.
Grabbarna sov i min säng i rummet bredvid.
Plötsligt hör jag någon prata på övervåningen!!
Intalar mig själv att jag inbillade mig...

Någon minut senare hör jag en MANSRÖST från
övervåningen och en duns!!!!

Hjärtklappning och hjärnan snurrar för fullt!

"HerrejävlarHerrejävlarHerrejävlardetärnågondäruppe!!!!"

M var det ju ingen idé att ringa eftersom
han befinner sig 37 mil bort.
Innan B2 har vaggat sig hit har jag hunnit bli mördad!
Ska jag ringa fadern?

Sen kom jag på den brillianta idén:
JAG RINGER VAKTBOLAGET!!!

(för i den här delen av Sverige är det ingen
idé att ringa polisen...om man inte får inbrott
mellan 8 och 17 då förståss...)

Eftersom vaktbolaget har koll på min arbetsplats
på nätterna så hade jag telefonnumret i mobilen.
Jag skulle precis slå det när jag hör en röst från
övervåningen som ropar:

"BUZZ LIGHTYEAR TO THE RESCUE!!"

Nån jävla kattjävelhelvete har vält och klivit på
Ns leksaksrobot som gått igång!!!

Nu i efterhand känns det ju bra att jag inte hann ringa
hit vakten...
Jag hade fått äta upp det...to infinity...and beyond.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hehe..å gud så roligt! Härligt berättat med inlevelse :) Jag har oxå en Buzz här hemma så det är bäst jag förbereder mig, ingen katt dock ;) Å satan.. tack o lov för att du inte hann ringa.. tänk om dom kommit dit!! ..HAHAHA :))

2011-09-28 @ 12:31:31
Postat av: Northtwig

Ja men gud om dom kommit hit!! "ÖÖh..jaha...det var bara Buzz...ok, mentackförattnikomdåhejsvejs"

Inatt sover Buzz här nere!! Ska även kolla igenom så det inte finns fler "inbrottstjuvar" där uppe...

2011-09-28 @ 14:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0