Martha Stewart kan fan i mig hoppa upp och klappa sig i arslet!

Herrejävlar vad jag är huslig idag!
20 piroger klara (ost/skinka och köttfärs)
och nu ska det bli en långpanna med bacon/broccolipaj
och en med ost/skinka.
sen ska det även göras en lasagne som ska med
till stugan i helgen och en ananaspaj.

(nu åkte bacon/broccolipajen in i ugnen...)

Kitchen Aiden och jag har jobbat som ett riktigt
superhjälteteam!
Tänk er Batman och Robin utan "boom" och "crash"...
Nu står den och vilar sig lite i sitt hörn
innan det är dags att blanda degen till ananaspajen...

Anledningen till detta matlagningsvansinne
är att det behövs lite mellanmål i frysen som
grabbarna kan värma efter skolan.

Och sen är jag troligtvis lite lite dum i huvudet också
för satan vad varmt och svettigt det är här i köket...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0