Grattis Noah!

Äldsta sonen fyller 11 år idag!

Den dagen han föddes var också en fredag.
Fredag den 13.
Långfredagen till och med.
Och det var den längsta dagen i mitt liv :-)
Jag tyckte att den lilla flickan i magen tog alldeles för
lång tid på sig att komma ut.
Jo, jag var säker på att det var en liten Moa.
Vi får bara flickor i min släkt.
Och ut kom en liten kille!
Det tog en kvart innan jag fattade att han var en pojke.
Jag tyckte (i min endorfinhöga hjärna) att det var fullständigt
logiskt att hon nog "var lite svullen där nere, för det kan dom
nog vara".

Liten...


Har blivit stor



Grattis älskade unge på din födelsedag!

(Som förövrigt endast önskade sig en enda sak.
Biljetter till "Jesus Christ Superstar" med idolen Ola Salo.
Gissa vad han fick? :-) )


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, han kanske fortfarande bara är "lite svullen?" ;-))



Och jo man springer ju mycket inom hemtjänsten. men som på boende fikar man ju också massor och där kan man inte säga att man springer bort allt. ;-)

2012-04-13 @ 16:51:06
URL: http://gaymasen.se
Postat av: kim



grattis!



alla barn som föds på långfredagar blir riktigt härliga människor!



jag är själv född då och min mamma är jättenöjd ;)

2012-04-14 @ 00:23:28
URL: http://mentackskaruha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0