Kört fast!

Får ett frispel snart!

Har skickat boken till flera förlag men inte hört något.
(jaja, det har bara gått några veckor, men tålamod
är jag inte begåvad med...)

Har ni några tips?
Vem hotar man för att få den utgiven?
Kan man möta någon förläggare på gatan och smyga
åt den några sedlar, diskret i förbifarten?
Ska man låna bibliotekets hela utbud så att dom i sin
tur kräver förlagen att publicera den eftersom dom
inte har några böcker att låna ut?

Och ja, den ÄR bra!
Det vet ju ni som har läst den;-)
(för det har ni fått betalt för att säga)



Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

jag orkade inte vänta så jag gav ut mina böcker på eget förlag (www.debutsky.fi)



men ge inte upp heller, i synnerhet inte då du VET att boken är bra



kram o lycka till!

2012-04-04 @ 10:08:35
URL: http://debutsky.wordpress.com
Postat av: Carita Liljendahl

jag orkade inte vänta så jag gav ut mina böcker på eget förlag (www.debutsky.fi)



men ge inte upp heller, i synnerhet inte då du VET att boken är bra



kram o lycka till!

2012-04-04 @ 10:11:41
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0