Vad fan hände??

Alltså, vi skulle ju bara äta middag...
Fröken J är också här.

Samtalet började med att kidsen tyckte att
Eric Saade var en gniden skit som tar betalt för
foto och autograf...
Helt plötsligt finner jag mig själv mitt uppe i en diskussion
angående homosexualitet!
(Vilket jag är helt ok med...Gaymasen I love you! ;-) )

För att sedan halka in på det här med pedofiler.

Vad hände där efter Saade egentligen???


A ja, jag antar att barnen aldrig kan förmanas tillräckligt
mycket angående rätten till sina kroppar.
Att det ALDRIG är ok att någon tar på dom mot deras vilja.
Det blev många många frågor...
Och jag svarade så gott jag kunde.
Jag poängterade även hur viktigt det är att berätta
för någon vuxen OM det (gud förbjude) skulle ske.
Dom lyssnade.
Bra så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0