Jag och Jesus

När äldsta sonen fyllde år fick han biljetter till
"Jesus christ superstar" på Göta Lejon.
Eller han fick ett kort där det stod
att han skulle få se den, för när jag kom på
idén så hade inte biljetterna släppts.
"Jag bokar dom sen när jag vet hur jag jobbar och så..."
 
Dom släpptes och typ 2 sekunder senare var våren utsåld.
Kom genast ett mail från Ticnet att det skulle bli fler föreställningar
i höst och biljetter släpps snart.
 
Jag vet inte om jag trodde att man kunde boka via
telepati eller liknande för någonstans fick jag för mig
att våra biljetter var bokade och klara...
 
Igår fick jag ett mail där det stod att
"Nu är snart höstens föreställningar utsålda".
 
Ja men så bra att jag redan har bokat då, tänkte jag.
Däremot kom jag inte ihåg vilket datum, så jag loggade in
på ticnet för att kolla.
Och där fanns ju ingen bokning...så klart.
Panikade till mig 4 platser den 28 oktober, när barnen har höstlov.
 
Och jag åkte och hämtade ut dom direkt!
 
 
Idag blev jag lite fundersam när jag såg historiken på kontot.
Undrar vad jag har köpt egentligen?
En get?
Övernattning i en grotta?
Healing?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0