Grattis Reine!

Idag fyller världens bästa Reine 40 år!

Jag hittade på bus :-)



Det roliga i kråksången var att buset blev lite
extra kryddat genom att B2, 10 min innan själva buset,
smsade mig och sa att lilla E varit vaken hela natten
och nyss somnat...
R var således sjukt jävla trött :-)
Och det är ju alltid lite lite roligare att jävlas med trötta
personer.


Grattis älskade vän på din födelsedag!
Hoppas att den blir underbar!

Och att du uppskattade vår skönsång
strax efter 7 i morse :-)




Kommentarer
Postat av: R

Hej och tack ska ni ha för uppvaktningen telefonsamtal och sång det va riktigt roligt många kramar ....R

2012-01-13 @ 10:05:27
Postat av: Sister

Gud vad jag skrattat! Bra gjort sister!

2012-01-13 @ 11:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0