Regn regn regn...

Jag har gett upp hoppet om att få någon sol den här semestern.
1½ vecka kvar innan jobbet kallar igen.
 
Inte för att jag är en sådan som ligger och pressar i
solen tills jag ser ut som ett russin, men det hade varit
trevligt om det var uppehåll iallafall.
 
Anyway, man får göra det bästa av situationen
så vi pysslar på här hemma.
Grabbarna är skitnöjda över att få obegränsat med
dator och tvspelstid och jag och M fixar och donar med sådant
som vi inte hunnit med under våren.
M lagar saker och jag tittar på, med andra ord :-P
 
Torktumlaren har äntligen återuppstått efter ett
halvår i dvala!
Så enkelt var det att få tag i reservdelar till den... :-/
 
I går var vi på tivoli med grabbarna.
(passade på när det faktiskt var uppehåll...)
Eller ja...det fanns typ 3 karuseller och några
"vinst varje gång"....
Men pojkarna var nöjda :-)
Själv störde jag mig på att karln i godiskiosken
vägrade lägga ifrån sig mobilen när
han fick kunder...
 
OOOO! Det bästa som kommer att ske idag
är att vi ÄNTLIGEN får en fungerande
handkontroll till vår gamla Xbox!!!
Wiiiii!! Ikväll blir det SvampBob (nä Malla, inte DEN svampbob;-) ),
Madagaskar och Harry Potterspelande utan dess like!!
 
 
Kanske är tur ändå att det regnar???
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0