Å en slank han dit...

Det blåser fan storm här idag!

Det är väldigt kul.

Speciellt när man har en bil som väger typ 2 gram.
Jag var över hela vägen idag.

Skjutsade R till doktorn för röntgen
av armen.
Fortfarande inte hel.
Och då tog dom bort gipset (???)
Känns ju logiskt...

Under tiden som han var där drack jag te hos
B2 och gosade (läs: torkade spya) tvilling.

När jag skulle hämta honom glömde jag bort att
svänga.
Kom på mig själv när jag var halvvägs hemma.


Nu ska jag ta och öva lite karaeoke (stavas??)
eftersom det ryktas om att det ska spelas
Singstar hos familjen HP på lördag.

Måste ju öva in lite fräcka poser.

Spagat känns som en bra sådan.



Är det någon som har en sån där
Carola-blås att låna ut??







Kommentarer
Postat av: b2

Du menar hopprep!!!!och hår fön!!!

2012-03-14 @ 13:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0