Sjukstuga

Det var inte bara roliga minnen vi fick
från kalasandet i lördags.
Vi fick förkylningsbaciller också...

Grabbarna har feber och hosta så jag får vabba
eftersom VISSA är i TYSKLAND! ;-)

Kom också på idag att jag ej sökt ledigt för yngsta
nästa måndag, då stora ska till tandregleringen.
Varför måste yngsta följa med på det, undrar ni.
Jo för att tandregleringstandläkaren (öh?)
är i Östersund 18 mil bort!
Svischade iallafall ner till skolan och lämnade
ledighetsansökan och fick med lite läxor hem.

Jag: -Fröken sa att du var tvungen att göra
läxorna nu på en gång, annars får du inte ledigt
på måndag.

Junior: -Men ååååååååååååååå!

Jag: -Hon sa även att du var tvungen att städa ditt rum...

Junior:

Jag: -Jo det är sant...

Junior: -NÄHÄ! Nu ljuger du!!

Jag: -Fan...


Aja, man kan ju försöka iallafall...

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Bra försök iaf! Haha.



Och jaaa of course, fötterna måste vara omstoppade helt klart. ;-)

2012-05-22 @ 10:30:36
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Maria H

Försöka går ju och eftersom jag kanske är släkt med den där tysken eller vad han var så vågade han väl inget annat. :-)

2012-05-23 @ 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0