Utmaning!

Gaymasen utmanar!

1. Vad är det bästa med MIN (the one and only - Gaymasen) blogg?
Dina förbannat roliga gif:s :-)

2. Om du fick vara ett djur vilket djur hade du valt och varför?
Katt. Glassigt att bara behöva sova och äta hela dagarna!

3. Om du får chansen att skriva en bok om hur du levt ditt liv hittills, vad skulle den boken få för titel?
"Hur fan hamnade jag här? - eller att leva med Tourettes Light"

4. Hemsk fråga men om du måste välja - cancer eller alzheimers?
Alzheimers. För då är jag förhoppningsvis omedveten om min sjukdom...

5. Värme eller kyla?
Värme

6. Mac eller PC?
PC

7. Bada i ett kallt hav och få kallsup med saltvatten var femte minut eller bada i en varm, kolsvart sjö samtidigt som du vet att ett gigantiskt (o)djur simmar runt där någonstans?
Bada i ett kallt hav och få kallsup var femte minut.

8. Om du fick välja att ha sex med vilken person du vill i heeela världen, vem hade du valt?
Antar att man inte får välja sin partner så Joe Elliott i Def Leppard
(helt otippat...)

9. ÄRLIGT nu, vad är vackrast, penis eller snippa?
Om du menar orden så är dom lika fula båda två.
Om du menar själva utseendet på dom så...nä, det är fan samma
svar där..

10. Om du fick träffa antingen president Obama och vara med och påverka samt ändra EN (vilken du vill) fråga i samhället eller träffa Lady Gaga och festa med henne en hel vecka samt få en miljon - vem hade du valt?
Parta med Lady Gaga! Who wouldn´t?? :-)


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha! Tack för roliga svar!



"Eller att leva med Tourettes Light" ser jag fram emot att läsa någon gång. ;-)

2012-06-01 @ 09:20:09
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0