Det rätta svaret

Ting skriver tenta.
Hon hoppas på att "kuk" ska vara det rätta svaret
på alla frågor.
 
Jag kan glädja dig med att DET ÄR DET!
Det är alltid det rätta svaret på vilken fråga som helst!
 
Tror ni mig inte?

I'll prove it!
 
Om man får punktering, vad gör man då?
Man ringer en kuk som får komma och byta däcket.
 
Vad är en klen tröst i en fattig familj?
En stor kuk.
 
Nämn en rastistisk organisation.
Kuk lux klan
 
Vad säger man när man får en present?
Men kuk så mycket!
 
Nämn en framträdande företrädare för den
fredliga kampen mot apartheid.
Nelson Mandelkuk

Vad heter chokladkakan som
är lite kladdig i mitten?
Kladdkuka

Vad heter världens mest populära läskedryck?
Kuka cola
 
 
Du ser!
Du kommer att få alla kuk!
Eller jag menar rätt...
 
:-)
 
 
(jag ber om ursäkt i förväg om någon uppfattar
detta inlägg som stötande...men min man har
varit bortrest i 2 veckor..ok?? Nuff said...:-P )
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ting

Haha! Du är så himla kuk!

Svar: kuk ska du ha :-)
Northtwig

2012-11-21 @ 15:18:06
URL: http://youknowting.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0