Eller måste man lämna in den på en auktoriserad verkstad?

Kl 05.10
 
Jag: -Zzzzzzzz....
 
Dallas: -GOOOOOOOMORGOOOON!!!
Vaknavaknavaknavaknaaaaaa!! Hohooo?!!
Klivuppklivuppklivuppklivupp jag villha maaaaaat!!!
 
Jag: *rycker aningens i ena ögonlocket*
 
Dallas: -HAHAAAA!! Jag såg det där!!
Duärvakenduärvakenduärvaaaaakeeeeen!!!
Klivuppklivuppklivuppklivuuuuuupp!!
*slickar i ansiktet*
VAAAAKNAAAAA!!!
*piskar med svansen i ansiktet*
 
Jag: *håller andan och spelar död*
 
Dallas: *ylar i örat*
 
 
 
Seriöst...är det någon som vet hur man ställer om
väckarklockan i en strävhårig vorsteh, årsmodell 2003??
På det här exemplaret går den alldeles åt helvete fel....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0