Kattföljetongen

Piller har hämtats hos veterinären.
1 om dagen/katt i 3 dagar.
 
Kan bli spännande att få i dom det :-)
Misstänker att vi kommer att se ut som om vi
har kelat med en skördetröska sen....
 
Katterna har, som jag skrev tidigare, mer eller mindre
hållt sig undan sedan vi kom hem med Adam.
Dock har dom ALLTID fått uppmärksamhet när dom sökt den.
Precis som förut.
Det går ju inte direkt att kela med en katt som inte vill.
Eller ja, GÅR gör det ju....men man blöder ju därefter då :-)
 

Igår när vi kom hem från veterinären pratade jag och pojkarna
om situationen, och hur vi hoppades att detta skulle funka så
att vi slapp avlivning.
 
Jag tror katterna hörde.
Fast dom var ute i rastgården.
 
Jäklar vad det ska kelas nu helt plötsligt.
Och det ska nosas på Adam.
Honom har dom struntat fullständigt i tidigare.
 
Dom kanske fattade vad dom riskerade om dom
inte ändrar sig?

Man kan ju hoppas :-)
 
Nu ska piller stoppas i kattmun full med vassa tänder
och elaka klor ska hjälpa till att protestera....
 
Wish us luck :-)
 
(vart ställde jag nu förbandslådan??)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Andersson

Låter som att det blir en solskenshistoria i alla fall. Lycka till! :)

2013-04-26 @ 15:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0