Något att se fram emot!

Nästa år tar fadern med oss allihop på semester!
Han fyller jämnt och har länge sagt att
vi ska åka utomlands då.
 
I juni drar hela klanen Nordkvist till Kroatien!
 
(bild: Ving)
 
Kommer ju inte sitta helt fel om man säger så :-)
 
 
 
Dock vet jag att det finns några missunnsamma jäklar
där ute som tycker att "vi glider fram på en räkmacka".
 
Ok.

De senaste åren har innehållt detta:
 
Min mamma fick MS.
Min pappa fick cancer.
Min farbror dog.
Vår hund kördes ihjäl.
Min mormor dog.
Vår valp dog.
Min mamma dog dagen innan vi födde barn.
 
När kommer den där räkmackan in?


Men men, folk får tycka vad dom vill.
Vi behöver det här.
Få komma bort och bara vara.
Det ska bli helt underbart!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla Ahlm

Hejsan! Jag tycker verkligen att du/ni är värda denna resa efter allt du/ni varit med om under detta året. Hoppas resan blir kanonbra! (Själv förlorade jag min lila valp i somras p.g.a. förgiftning. Så jag vet hur jobbigt den biten känns.)Lycka till med allt nästa år!:-)

Svar: Tack! Och beklagar sorgen över valpen...
Northtwig

2013-12-25 @ 16:43:58
Postat av: Anders

Kroatien är ett underbart land att semstra i. Vart i Kroatien ska ni?

2013-12-26 @ 09:42:20
URL: http://www.splitkroatien.se
Postat av: Carita Liljendahl

Fy för alla missunnsamma människor! Klart att ni är värda semestern! Jag ser fram emot att få se bilder från den.
Kramar!

2013-12-28 @ 21:02:09
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0