Alla hjärtans dag

I det här huset är det ALLTID alla hjärtans dag.
Vi säger ofta "Jag älskar dig" till barnen och varandra.
 
Och katterna med...
(fast ibland ljuger vi lite då..)
 
Igår fick pojkarna sina obligatoriska påsar med
gelehjärtan. Dom fick även bestämma middagen.
Nu kan man ju tro att det blev pizza eller liknande...
Nä, dom ville ha blodpudding och potatisbullar!
 
Senare på kvällen tog vi en fika med fröken A och fröken S.
 
Och ytterligare lite senare tog jag med en kanellängd och åkte
på jobbet och fikade med mina fina kollegor.
 
Det blev mycket fika igår med andra ord...
 
 
Idag tar jag och A med oss barnen ut och grillar korv.
Dom är lediga från skolan eftersom lokalerna är utlånade till
skidungdomar den här helgen.
 
Jag gillar när barnen är lediga...för då får även
jag sovmorgon :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Vi har också alla hjärtans dag året om. Det är viktigt att säga "jag älskar dig", förstås ska det komma från hjärtat och det gör det ju :-)

Härligt med barnen som gillar blodpudding och potatisbullar! Det hade nog inte varit mitt val :-D

2013-02-18 @ 13:29:24
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0