En helt vanlig morgon vid frukostbordet...

Jag har länge hävdat att våra "riktiga" barn blev
bortbytta mot trollungar på BB...speciellt den yngsta
eftersom jag var helt borta när han kom till världen.
 
Iallafall...
I morse satt grabbarna vid frukostbordet och pratade
om....punghår.
Fråga mig inte varför.
Ena sonen (gissa vem...) vänder sig mot mig och frågar:
 
"-Brukar du ta en närmare titt på pappas
pung och säga: Oooo vilket fint exemplar!
Får man tälja en träkopia?"
 
 
Jag skickade genast ett sms till maken där det stod:
 
"DU SLÄPPER INTE LILLEBROR UR SIKTE VID
FÖRLOSSNINGEN!!!"
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Aaaah! Helt underbart! Jag har inga barn men när jag läser om sådanahär spontana kommentarer önskar jag att jag kunde ha en drös av ungar (troll eller inte) för någon dag i alla fall :-)

2013-02-09 @ 14:07:53
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0