Ett bortglömt hyss à la B1 och B2

Det HÄR är ju tydligen en riktigt stor nyhet just nu.
 
Och när jag läste det kom jag att tänka på ett hyss som
jag och B2 gjorde i somras...
(Bättre sent än aldrig?)
 
Vi tog med alla barnen (-twinsen) i PRO-bussen och drog till
Orsa i början av sommaren.
Det vankades nämligen konsert med självaste Sean Banan!
Och vart ska B1 och B2 vara om inte på en spelning med
banankungen själv?
Efter honom skulle Molly Sandén uppträda och det lockade fröken J
så klart.
 
Vi försökte få med oss fadern eftersom han verkligen
äääääälskar både Sean Banan och Molly Sandén...
Han ville av någon outgrundlig anledning inte följa med.
Jag tror att ord som
"Aldrig i hela helvete att jag skulle betala för att se sån skit" yttrades.
 
Givetvis ville fröken J ha Mollys autograf efter spelningen så
B2 köade med en miljard (i runda slängar) småtjejer för att införskaffa en.
Då kläcker hon en briliant idé!
Efter att ha trampat ner några av sagda småtjejer tar hon sig fram
till Molly och ber henne skriva detta:
 
 
Kortet levererades sedan till fadern som tyckte att det var skitkul :-)
(och att vi var lite lite störda)
 
Sedan var planen att ta med fadern på en Molly-spelning,
se till att ett möte sker så han kan säga: -Jag är här nu!
Bara för att se hur lång tid det tar innan polisen kommer...
Vi får se om vi får till det i sommar.
 
:-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0