Jag kommer att hämnas...var så säker på det :-)

Åkte ner till mor och far för att göra en raid i garaget
efter skidor till äldsta sonen.
Hittade inga...
 
Fick då order av fadern att åka på sportaffären
och köpa ett par.
Jag fick hans visakort.
 
F: -Kan du koden?
Jag:-Hahahahahahahahahahahahahahahahaha...ja...
 
Har 15 minuter på mig innan dom stänger
och grabben ska åka skidor i morgon.
Känner mig därför lite stressad.
 
(dock hinner jag smsa maken:
"Jag har farsans visakort...ses på arlanda om ett par timmar :-)" )
 
Sladdar hem och hämtar grabben och susar
ner till affären.
In och hittar skidor.
Ska betala och drar kortet.
Då säger hon i kassan:
 
-Det här kortet är spärrat.
 
Jag: -VAAA??!!!
 
-Ja det står att det är spärrat...
 
Jag blir svettig och börjar rafsa efter mitt kort
samtidigt som jag svär inombords och känner att jag kanske
inte är alldeles ute och cyklar när jag påstår att fadern är glömsk
ibland...något han inte håller med om.
 
Då börjar hon att skratta.
 
Farsan har ringt butiken och bett dom säga
att kortet är spärrat!
 
Gubbj.....!
 
Men hämnden är ljuv...och den kommer.
Believe me!
När han minst anar det :-)
 
Moahahahahaha!
(mitt mest diaboliska skratt här)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Helt underbart roligt! :)Fick mig ett gott skratt nu på kvällskvisten.

2013-02-27 @ 21:46:48
Postat av: Marielle

HAHAHA.. Allvarligt? Gjorde han det är han ju genialisk. Vilken kul prick!
*Skrattar mig dubbelvikt*

Svar: Genialisk??? Säg inte det så att han hör ;-)
Northtwig

2013-03-10 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0