Det känns lite jobbigt när husdjuren kan mer om telefonens funktioner än vad jag gör...

Jag vaknade kl 07.45 av att min telefon säger "..mobil..."
Ja, den SÄGER "mobil"!
På sängbordet sitter kattfan (Hermione så klart) PÅ min telefon.
Rycker åt mig telefonen och ser att den håller på att ringa
till min mammas bästa vän.
Det hinner gå fram en signal innan jag får av den.
 
Kattsaten har alltså lyckats få igång röststyrningen (JAG vet inte
ens hur man gör det...), troligtvis kurrat "rrrrrrr" i luren och
telefonen har valt någon med ett efternamn som börjar på just R.
 
Hon tyckte väl att det dröjde för länge med frukosten och
tänkte ta saken i egna tassar.
Vad vet jag.
 
Jag provade att göra likadant för att se om den
valde samma nummer.
 
Den ringde veterinären.
 
 
Jag tror universum försöker säga mig något...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0