Jag anammar det här som kallas "boa"

Fixar och donar här hemma.
Det går sakta eftersom jag är lika smidig som ett kylskåp
just nu...
Knakar och värker i hela bäckenet...
 
Var hos en sjukgymnast härom dagen så nu ska jag använda kryckor
samt göra några övningar varje dag.
Än så länge är det inte bättre, men jag är inte sämre heller
så jag får väl se det positivt :-)
 
Vi rev ur tvättstugan förra helgen och moddade om.
Det blev svinbra!
(och som vanligt när jag skriver "vi" så menar jag maken...)
Frysskåpet som stod i lillebrorsrum flyttades in i tvättstugan istället.
Så nu får jag vagga en massa i onödan eftersom jag hela tiden
glömmer bort att vi har flyttat den...
 
Tog även in vagnen härom dagen och tvättade klädseln.
Alltså, vagnen är 12 år gammal snart (sen äldsta sonen) men
är ta mig fan i nyskick!
Jag är grymt impad över hur väl vi har skött den!
Inte en repa i chassit, inget solblekt tyg och inget nött eller trasigt.
Den är skitfin!
 
Katterna har provsovit den och ger med beröm godkänt :-)
 
I morgon ska jag planera hur lillebrors rum ska möbleras...
 
87 dagar kvar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0