Om nattvandring och buskörning

Klipp från Mittnytt här
 
Ja, jag är med...nu igen...
Jag och magen ;-)
"Men du har väl inga barn som ränner på Sveg??", säger ni.
Nä, men det står inte på förrän dom gör det, säger jag.
Och sen handlar det inte bara om mina barn.
Alla andras då?
Dom som redan nu ränner runt mitt i nätterna och vars
föräldrar INTE var på mötet?
Nån måste väl finnas där för dom också?
 
Och visst är det väl morska "buskörare" vi har?
Det går bra att fara fram som om man ägde världen
jämt och ständigt och vara allmänt stöddig mot allt och alla.
Men när tv kommer, då är man anonym och kallar sig för "Simon".
(Ja, vi vet vad du egentligen heter)
 
Om det ni håller på med är så ofarligt och ok,
varför står ni inte för det då?
 
Ynkligt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0