Och inte nog med det...

Angående mitt tidigare inlägg "Ansvar någon?"


Åtminstone en av bilarna som används ägs
av en FÖRÄLDER till en av buskörarna.
Den är dessutom avställd.


Ska man skratta eller gråta?



Förövrigt vill jag tacka för all positiv respons jag fick i och med
ansvars-inlägget.
Dock önskar jag att fler kunde engagera sig mer i den här frågan
så att vi får bukt med problemet innan någon råkar illa ut.
Som bästa fröken M brukar säga:

"Det hjälper inte att sitta hemma och knyta näven i byxfickan"


Ni som är med, kontakta mig.







Kommentarer
Postat av: skratta

Tycker du är en gnäll kärring,lägg tiden på annat!



2012-05-14 @ 17:08:33
Postat av: Northtwig

Det stavas gnällkärring...

2012-05-14 @ 17:43:20
Postat av: Annica Trygg

Om du "Skratta" tycker att Maria är en gnällkärring så tycker jag att du är en fegis som inte vågar visa vem du är :-)

2012-05-14 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0